jak wybieram

Zastanawiałam się też w jaki sposób wybieram moje kosmetyki, ponieważ złapałam się na wyborze dzięki piękniejszemu opakowaniu, a co do jakości to było zupełnie odwrotnie, od tego momentu ulegam bardziej rekomendacji i składowi kosmetyku niż pięknej ulotce. Od tej pory używam kosmetyków naturalnych, które mają odpowiednio dobrany skład. I tu pytanie. No właśnie jakie ten skład jest odpowiedni. Unikam tych, które chwalą się tym, że są naturalne, a w swoim składzie posiadają jakiś dziwny dopisek o składniku o którym nigdy nie słyszałam, bo bardzo często jest to jakiś ulepszacz, który daje mi do zrozumienia, że trafiłam kosmetyk nienaturalny i przede wszystkim opakowanie nie jest dla mnie już tak ważne.

Leave a Reply

